Subject: RE: „Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ lõimumis-, sh kohanemisvaldkonna juhtrühma koosseisu ülevaatamine
From: "Melissa Anson" <[email-masked]>
To: "Martin Tulit" <[email-masked]>,Marin Mõttus <[email-masked]>, "Andero Adamson" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kutt Kommel" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Margit Salmar" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Eda Silberg" <[email-masked]>, "Maaja Pontus" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 13:34:17 +0300

Tere taas!

Algatasin mais infokorje juhtrühma koosseisu ülevaatamiseks. Olen tänaseks
kogutud tagasiside põhjal uuendanud koosseisu, andmed on lisatud manusena.

Palun kinnitage, kas juhtrühma koosseis on korrektne (sh kui olete
endiselt juhtrühma liige). Seejärel saame koosseisu uuendamise käskkirjaga
kinnitada. Ootan teie tagasiside 7. juunini.

Melissa Anson

Arendusnõunik

Strateegia- ja innovatsiooniosakond

Kultuuriministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

+372 628 2222|  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.kul.ee/>
www.kul.ee

From: Melissa Anson
Sent: Thursday, May 2, 2024 3:08 PM
To: Melissa Anson <[email-masked]>
Cc: Eda Silberg <[email-masked]>
Subject: „Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ lõimumis-, sh
kohanemisvaldkonna juhtrühma koosseisu ülevaatamine

Tere!

Seoses sellega, et viimane lõimumis-, sh kohanemisvaldkonna juhtrühma
koosseisu kinnitamine toimus 2023. a alguses,  algatan infokorje praeguste
juhtrühma liikmete kinnitamiseks ja/või asendamiseks. Mitmetest asutustest
on inimesed vahepeal lahkunud või lähiajal lahkumas, seega palun andke
enda asutusala raames teada, kes saab olema edaspidi juhtrühma koosseisus.

Kogutud andmete põhjal algatan suvisel perioodil käskkirja muutmise, et
kinnitada ajakohane koosseis.

Ootan teiepoolset sisendit kuni 17. maini.

Melissa Anson

Arendusnõunik

Strateegia- ja innovatsiooniosakond

Kultuuriministeerium

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

+372 628 2222| [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.kul.ee
<http://www.kul.ee/>